sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Rauha ja tennispallo

Rauha rakastaa tennispalloja. Olen nyt koettanut vähentää tennispallolla palkkaamista, kun Rauha vetää siitä niin kovat kierrokset. Silti aika usein edelleen tulee treenien lopuksi viskattua Rauhalle pallo, koska se siitä aina silminnähden niin onnelliseksi tulee. Anne otti kuvia Rauhan tämän päiväisestä tennispallorallattelusta ja näistä tulikin aika vekkuleita, vai mitä!

Rauhallako ylimääräistä nahkaa? Ei kai! (c) Anne Kylmäoja
Joskus pallon saalistus vie mukanaan niin kovasti..(c) Anne Kylmäoja
..että koordinaatio voi pettää. (c) Anne Kylmäoja
Minun tyttönen alkaa näyttää jo isolta koiralta! (c) Anne Kylmäoja
Tähtää! (c) Anne Kylmäoja
Nappaa! (c) Anne Kylmäoja
Tipahtaa.. (c) Anne Kylmäoja
Ja ostoskärrit! (c) Anne Kylmäoja
You know? (c) Anne Kylmäoja

6 kommenttia:

  1. Voi ei mikä höllytihöllyti kuva tuo ensimmäinen on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Rauhalla on tota nahkaa. Mä oon miettinyt, että minkälainen mörssäri siitä tulee, jos se joskus aikoo ton kaiken nahkansa täyttää :DD

      Poista
  2. Voi miten Rauhalla on jotenkin isänsä ilme tuossa neljännessä kuvassa! Ja hei, ei ne turhaan oo NAHKAcollieita. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rauha on kyllä nahkojen nahka. :D Mä en ole koskaan livenä tavannut Rauhan isää. Olen kyllä kuullut hänet tavanneilta, että Rauhalla on isänsä kasvot :D

      Poista
  3. HAHAHA mikä kuva toi viimeinen! :D

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus :DDDD Hauskat kuvat noi missä Rauha on ensin ihan suorana ja sit kippuralla :D

    VastaaPoista